Historie

  Davis-(USA, 1947-1949) Americké tříkolky Davis stavěl v letech 1947 až 1949 Glen Gordon "Gary" Davis. Jeho kalifornská firma Davis Motorcar vyrobila dva prototypy, třináct tříkolek Divan 482 a dvě vojenské tříkolky Military. Používaly se motory Hercules a Continental. Celkem bylo vyrobeno 17 tříkolek.
 

  Duesenberg-(USA, 1920-1937, 1970 ...) Americkou firmu Duesenberg založili bratři Duesenbergové. Vyráběli jízdní kola a motocykly. Jejich prvním automobilem byl závodní dvouválcový vůz z roku 1904. Výroba osobních vozů byla zahájena v roce 1920 modelem A. Roku 1927 zakoupil firmu E.L.Cord. Výroba automobilů byla ukončena roku 1937, kdy firma zanikla. Celkem firma vyrobila asi 1000 automobilů, z toho bylo 480 luxusních a drahých vozů modelů J a SJ. V roce 1966 se Fred Duesenberg (syn jednoho ze zakladatelů firmy) pokusil o vzkříšení značky. Vůz navrhl Virgil Exner a zhotovila italská karosárna Ghia, nepřekročil však stádium prototypu. Od roku 1970 vyráběla obnovená firma Duesenberg Motors malosériově na zakázku repliky předválečných modelů pod označením Duesenberg II.

  Reo-(USA, 1904-1936) Americkou automobilku Reo založil Ransom Eli Olds, poté co opustil svou předchozí firmu Oldcmobile. Podle jeho iniciál dostala automobilka Reo své jméno. Prvním vozem byl jednoválec z roku 1904, následoval dvouválec a od roku 1906 byl vyráběn také čtyřválcový model. Jedním z nejúspěšnějších modelů firmy byl šestiválec Flying Cloud dodávaný od roku 1927. Výroba osobních vozů Reo byla ukončena roku 1936, firma nadále vyráběla pouze nákladní vozy.

  Stutz-(USA, 1911-1935, 1970-1995) Harry C.Stutz zahájil výrobu vozů Stutz v roce 1911. Roku 1914 zkonstruoval svůj zřejmě nejslavnější vůz, Stutz Bearcat. Tento sportovní vůz vyhrál řadu závodů. Stutz svou firmu opustil v roce 1919, automobilka Stutz poté několikrát změnila majitele. Výroba vozů se značkou Stutz pokračovala do roku 1935, kdy firma zanikla. Roku 1968 založil James O'Donnell novou společnost Stutz Motor Car of America, ta v roce 1970 zahájila malosériovou výrobu extravagantně tvarovaného kupé Blackhawk. Vozy byly montovány v Itálii. Postupně byla nabídka typů rozšířena o kabriolet Bearcat, sedany a limuzíny. Do roku 1982 se roční výroba pohybovala mezi 45 až 70 vozy, pak začala klesat. Poslední vůz byl vyroben roku 1995.

  Hudson-(USA, 1932-1937) Americká automobilka Hudson založila samostanou značku Terraplane v roce 1932. Vozy Terraplane byly vyráběny s řadovými šestiválci a osmiválci. Poslední vozy byly na trh dodány v roce 1937, kdy značka zanikla.